dinsdag 1 mei 2007

Zoenen??? Nee doe maar even niet!

Even een vervolg op me verhaaltje van Zondag. Over die schimmelinfectie in me mond. Het hele weekend werd me mond steeds erger. Heb nu me lippen helemaal kapot, rood en beetje dik. Niet heel erg dik hoor gelukkig. Maar goed, de pijn werd ook echt steeds erger. me lippen, wangen aan de binnenkant en me tong, net of het ieder moment allemaal kon scheuren. Maargoed, ik heb dus begin van het weekend dit laten zien hier, en kreeg daarvoor dat smerige drankje. Maar dat hielp niks, dus ik vandaag even me eigen dokter laten kijken. Het is geen schimmelinfectie:@ maar gewoon wondjes, en helemaal kapot en droog. Moet vanzelf overgaan. Ik zit al een aantal dagen bijna constant ijsklontjes tegen me lippen en me tong te houden. Dat maakt de pijn iets minder. Ik kan zelfs niet lachen, want dat doet zo zeer, net of t scheurt. Nou ja, t scheurt ook gewoon echt. Dus.....zoenen zal nu niks worden. Blij dat ik Twan nu toch even niet zie;) hiii.

Geen opmerkingen: