zaterdag 17 september 2005

Lekker dagje

Hallo!! K had gezegd dat ik vandaag eigenlijk niks zou schrijven, maar K ben nu op Niels aan t passen. Hij slaapt nu en ik heb dus even niks te doen, dus k schrijf alvast wat. En dan kan k dat thuis online zetten. Nou vanmorgen heb k lekker lang uitgeslapen. Daarna wakker worden met me muziek lekker hard aan. Dus rest van de dag super goeie en melige zin. Om 12 uur belde Inge of k haar nieuwe telefoon even kon vullen met wat liedjes. Dus ben k maar s gaan douchen en aankleden en heeft mam me naar Inge gebracht. Nou k was daar eigenlijk zo mee klaar, maar ben lekker wel de hele dag hier gebleven. Heb hele dag met Inge lekker melig gedaan. En toen belde Ted hij wilde graag met Inge uit eten en nog met 2 mensen. Dus heb k me maar aangeboden als oppas. Dus nu zit k hier op te passen op Niels. Heb m eerst fles gegeven en toen schone luier. En ohh god, wat een stinkpoep! Gatverdarrie! Nou toen weer beetje fles. En toen heeft die en tijdje geslapen en nu ligt die in ze box een beetje te lachen en wat te mopperen ondertussen. Hij weet niet helemaal wat die wilt denk k. Rond 11 uur zijn Inge en Ted wel thuis en dan ga k lekker naar huis. Dit op me site zetten en dan lekker slapen! Morgen weer een verhaaltje! En wat vinden jullie van me site!!!!!!!!!!!!!! Laat t ff weten in me gastenboek. Kusss

Geen opmerkingen: