dinsdag 1 maart 2005

ff een update

Zo, ben ik weer eens:D Heb mijn site een beetje bijgewerkt. hii. zondag heb ik eigenlijk lekker rustige dag gehaad uitgerust van die dag winkelen. voelde het toch wel, hoesten benauwd en steken in me long, maar ja heb dr wel leuke kleren voor terug haha! Gister ben k naar de fysio geweest, t viel me best tegen als je ziet dat ik 2 weken een kuur heb gehad nu en dan al benauwd werd van een beetje lopen op de loopband. Ik heb zelf het id dat het echt door die dag winkelen en de drukke dagen eromheen komt. K heb 10 minuutjes rustig gelopen op de loopband en wat kracht oefeningen gedaan. dat ging best goed. Was daarna helemaal moe dus, toen de taxi me naar huis bracht viel ik bijna in slaap. Toen ik thuis kwam ben ik dus maar even en uurtje gaan slapen. Rond 3 uur kwam mijn moeder en me broertje thuis en die wilde nog even naar een kledingzaak voor dat we op vakantie gaan. Dus ging ik toch maar ff mee:P heb nog 2 truitjes en een jasje gekregen..leuk leuk leuk:P Gisteravond nog een uurtje naar Nikkie gegaan, ohhh hb zo gelachen we hadden en video gekekn waar nikkie een jaar of 3 was. haha wat kon die bitcherig kijken en doen zeg echt super comisch. haha ennikkie dat ballonnenfeest in je haar was geweldig:P;) Vandaag heb ik weer een rustig dagje gehad, beetje tv gekeken en voor nederlands een examen opdracht gemaakt een of andere officiele brief maken. haha me oudste broer heeft hem nagekeken dus het zal wel goed zijn....denk ik:P haha me broer en me jongste broertje (13 ) gingen stoeien haha was zo grappig he. heb foto's gemaakt, dus die komen zo snel mogelijk. morgen moet ik p controle in het zkh longfunctie blazen en kuur dr af...YESSSSSSSSSS! slaap lekker kuss Mii

Geen opmerkingen: