donderdag 31 maart 2005

Ben ik weer

Heey ben ik weer. Heb drukke week gehad joh nie normaal. Maandag heb ik iets gedaan weet alleen niet meer wat hahah! Dinsdag heb ik 4 uur achter elkaar over cf verteld in een aantal klassen. was heel leuk om te doen eniedereen was ook echt heel geinteresserd. had ik niet verwacht. Woensdag ben ik bij Inge geweest want moest ff een dagje bijkomen want is wel heel vermoeidn hoor 4 uur achetr elkaar praten. Vandaag ben ik weer op school geweest om de erst vn de klassen over cf te vertellen. Deze dag vond ik het leukste omdat dit leerlingen waren waarmee ik in de brugklas heb gezeten dus die kende mij allemaal nog. Was leuk om iedereen weer ff te spreken! En ja vannacht is t dan zover. mijn school gaat de marathon lopen voor stichting FOK!!!!!!!! ik vind het echt geweldig! En morgenvroeg om 9 uur komen ze weer binnen en dan ga ik ff kijken. En ow ja ze komen me intervieuwen van L1-tv! spannend:P hahah enik sta hier in 2 plaatselijke kranten. ook wel grappig. en dat allemaal voor FOK!!!! maar ja hier laat oik het ff bij.....heel vel groetjes Mii

Geen opmerkingen: