dinsdag 17 juli 2007

Winkelen.....GELD TEVEEL!!!! (uitgegeven)

Whoehoehoe! Ik heb vandaag met me moeder en Inge gewinkeld in Maastricht. Niels was een dagje naar zijn andere oma. En Sara moest natuurlijk wel mee, want die moest ondertussen wel drinken bij Inge. Tjah, dat is met die kleintjes he. Inge was smorgens al om 9uur bij ons. Dus ik was er echt al heel vroeg uit. We wilden vroeg gaan, want we zouden de hele dag gaan winkelen. Inge moest een hele nieuwe garderobe. Na 2 zwangerschappen had ze niks passends meer in de kast hangen. En ook vooral niks meer wat in de mode was volgens mij;) Dus om 10uur waren we in Maastricht. Eerst maar even ergens koffie drinken. Even krachten opdoen voor onze super winkeldag! Tegenover dat koffiehuis was een hele grote boekhandel. In een oude kerk. Zag er best mooi uit. Hebben daar eerst een tijdje rondgeneusd. Mam heeft uiteindelijk een boek gekocht. Ik heb voor mezelf niet echt gezocht. Maar we gaan er nog eens een keer terug. Keer als ik in het zkh lig, gaan we gewoon een middagje daarheen. Kon daar ook koffie drinken en broodjes eten in een klein restaurantje. Dus doen we dat eens. Na de boekhandel konden we dan echt winkelen. Me moeder wilde graag een mooie goedzittende spijkerbroek. Inge moest alles nieuw. Hele nieuwe garderobe. En ik ging alleen mee voor de gezelligheid. Want ik hoefde niks nieuws. We zijn echt alle winkels in geweest. Van koopjeswinkels tot hele duren winkels haha. Echt heel grappig. Bij die hele dure winkels keken van die hittepetitten vrouwen ons heel stom aan. En wij dan gewoon alles kijken he. Hii echt leuk. We kwamen ook een heel leuk klein winkeltje tegen. Kan nog niet zeggen wat voor soort winkeltje. Want daar heb ik een verjaardagscadeautje voor Irene gekocht. En aangezien die hier ook altijd leest....;) Maar zaterdag ga ik naar de verjaardag dus daarna kan ik het zeggen. Maar ik ben dol op dat winkeltje nu. Ga er zeker nog een keer terug voor mezelf. Na dik 7 uur door de stad heen hobbelen, heel veel kleren passen en heel wat terrasjes gepikt te hebben waren we zo moe dat we niet meer vooruit konden komen. Zijn toen lekker ergens gaan eten. Ook weer lekker op een terrasje in de avondzon. Was zo lekker. Na het eten en even flink uitgebuikt te hebben zijn we naar huis gegaan. Hier thuis heeft Inge Sara nog even gevoed. En ondertussen hebben mijn moeder en ik de tassen en bonnetjes gesorteerd. Hadden alles bij elkaar gegooid dus. En nu komt het. Me moeder heeft uiteindelijk 1 spijkerbroek gekocht. Inge heeft een hele garderobe gekocht. Echt super leuk. En ik.....die alleen mee ging voor de gezelligheid. Heeft het meeste gekocht! En de duurste dingen. Dus ik was het meeste geld kwijt. Echt bijna ieder bonnetje die we opnoemde....Heey die is WEER voor Lisa. hahaha. Heb echt zoveel leuke dingen gekocht. Maar ik winkelde echt zo van...heey dat is ook uitverkoop. Maar zoals me moeder zegt....Als je HEEL VEEL in de uitverkoop koopt, word het vanzelf duur. En dat klopt dus. Maarja. We hebben een super leuke maar dure dag gehad. Whoehoehoehoe! Material Girl??? Nee hoor.......;)

Geen opmerkingen: