vrijdag 4 maart 2005

Weird

Bah wat een rare dag, werd gewoon lekker wakker, gedoucht aangekleed lekker muziek hard aan. Naar de fysio, ging niet helemaal lekker, maar ja. en toen kwam ik thuis en was ik ineens heel moe en sloom en beetje chagrijnig denk ik. en eig nu nog. maar ja morgen lekker op vakantie:D dan voel ik me vast wat beter. Ik denk dat ik er een beetje heel erg van baal dat mun kuur niet zo goed is aangeslagen en ik eig niks ben opgeknapt en dan ook nog maar een FEV1 van 33% is ook niks:(:( maar ja ik ga nu lekker genieten van een warm bed dan lekker naar bed en morgen om half 8 hier weg en dan naar schiphol. Heb alles ingepakt dus hoef morgen alleen maar te douchen sprayen aankleden en dan kunne we gaan! Nou iedereen die dit leest, succ6 met school en werken. ik zie jullie wel weer over 2 weken:P En dan een heeeeeeeele lang update met foto's hoor! hele dikke kus Mii-- ik ga me site missen haha! kussies

Geen opmerkingen: