woensdag 2 maart 2005

Controle

Nou ik moest vandaag dus op controle. Was vanmorgen eerst om 11 uur opgestaan en om half 2 moest ik in het zkh zijn. eerst longfunctie, die was maar 33% baal dr best wel van. Heb 2 weken een kr gehad en dan nog zo lage FEV1. ik heb zelf t id dat het een beetje zo blijft. voel me ook niet echt meer opknappen ofzow. cf-ers snappen wel wat ik bedoel;) Nou toen dus op controle bij me dok. maar ik werd eerst gezien door 2 studenten. was wel grappig want die wisten dus echt nog niks!!!!!! moesten ze longen luisteren en in me buik zitte duwen. ze wist nie eens dat een cf-er sneller ade,t dan een gezond iemadn haha doooooom! maar ja t worde de dokters van de toekomst haha dus ik hoop dat ze ooit gaan snappen. Nou na dat uurtje kwam mijn eigen dokter er ook bij. Baal dr eig wel van want hij was wel heel aardig had alleen weinig tijd voor me, dus we hebben het niet echt over die lage FEV1 gehad. maar ik mocht wel stoppe met me kuur en zaterdag lekker op vakantie:P Maar ja Toen ik thuis kwam ben ik ff een uurtje gaan slapen, was echt kapot en had hoofdpijn. S avonds met me moeder chinees gegeten en toen koffers in pakke voor de vakantie. Nou 1 koffer van meer dan 20 kilo met alleen maar voeding en medicijnen haha dus dat moest ff opgedeeld tussen de kleding koffers hhaha! Maar tis gelukt. en nu ga ik heeeeeeeeeeel lang in bad liggen ff bijkomen en genieten van me leven zonder kuur hahaha. niet voorzichtig douchen maar languit in bad met een groot glas cola:P Dus vind je dat ik nog niet genoeg verteld heb dan zie ik je wel op msn:P haha groetjes kuss Mii

Geen opmerkingen: