zaterdag 26 februari 2005

Rot site

EINDELIJK! die domme site kon een hele tijd nie meer gebruikt worden!:( maar ja ss snelle update: Het is een tijdje goed gegaan, maar ben vorige week woensdag naar het zkh gegaan voor toch maar een kuur, zat helemal vol en erg benauwd dus tijd voor kuurtje. Heb dr 2 dagen gelegen mocht toen met de kuur naar huis. Deze week heb ik wat gewandeld om me conditie weer wat op peil te krijgen. Heb een avond gewinkeld, kleren gekocht voor de vakantie!!!!!! En ook hele leuke zwarte laarzen:P Esme is ook weer thuis sinds deze week, echt super gaaf!!!!!!!!! Ben trots op dr;) Ik moet nog tot woensdag aan de kuur en dan moet ik op controle en kan ik stoppen met de kuur. Moet op een studenten poli:S word je eerst door allemaal studenten nagekeken haha word nog lachen. die kun je alles wijsmaken;) Ik laat het ff hierbij ben ff druk bezig en heb steken in me long van t winkelen gister. Ik laat snel weer wat horen...kuss Mii

Geen opmerkingen: