woensdag 9 februari 2005

6,7 en 8 februari

Ben ff een tijdje niet meer hier geweest, had eerlijk gezegd niet zo'n goeie zin en geen tijd! maar nu ben ik bij Inge en ze is ff broodjes halen dus kom ik maar even wat vertellen. Zondag heb ik met mijn moeder 25 min gewandeld door t boos..berg op berg af! hahaha was echt bekaf daarna maar!!!! heb dat wel ff gedaan:PWieee schnappie op tv:P maar ja verder heb ik die dag rustig aan gedaan. ben deze week op de fysio begonnen met wat meer krachttraining en die doe ik nu thuis ook dus druk druk druk:P maandag heb ik ff gewinkeld:D en gister was mijn mammie jarig, was gezellig met bezoek enzow en taaaaaaaaaaart!:P:P vannacht bij inge en ted geslapen! en errug lief wakker gemaakt door ted....ging ongeveer zo! lamp aan een schop tegen mijn bed en hoorde hem ineens roepen LIES WAKKER WORDEN! hahahaha! en nu ga ik ff broodje eten met Inge en mijn moeder. mzzl

Geen opmerkingen: