maandag 3 januari 2005

laatste testen voor de wachtlijst

Heb vandaag lang geslapen, moest om 3 uur in t zkh zijn voor die testen. Om half 3 was ik in t zkh en toen moest ik dus een longfunctie een fietstest en een bloedgas prikken. maar dat moest allemaal zonder zuurstof.. FIJN! maar ja ff doorbijten he voor die lijst. hii. Begonnen met die longfunctie, dat was niet zo vermoeiend... nou ja een beetje hii. zat al een tijdje zonder zuurstof natuurlijk. Nou weer de wachtkamer in en mocht niet die o2, want die fietstest was dr snel achteraan. Duurde een half uurtje... pffff. Nou kwam k daar binnen, ff die monitor en zo masker op je gezicht aansluiten...en toen de bloedgas prikken, had een hele lieve vrouw die dat ging doen en ze was de beste van de afdeling bla bla bla. Nou ze prikte wel goed, maar zoals altijd zuigt t dan vacuĆ¼m ofzow:S Maar ze was wel heel goed, want ze ging niet nog 10x proberen, maar meteen me eigen dokter bellen wat ze moesten doen. Nou toen kwam me eigen dokter, die prikte, weer mis en toen de 3e keer die zat goed!!!!!!!!!! en hij maakte dr een infuus van want na t fietsen moesten ze ook bloed hebben, dus dat kon daar dan mooi uit. Toen de fiets op, moest je aangeven of je benauwd was en moe in je benen. Nou me benen zijn prima alleen was al aardig benauwd van t zonder o2 zitten. Toen dus beginnen met fietsen en onder t fietsen moest je een paar keer diep inademen, nou dat ging moeilijk joh. En als t dacht dat ik t niet lang meer volhield, moest k t zeggen, want dat bloed moest uit t infuus gehaald worden onder t fietsen. En k dus na een tijdje fietsen aangeven dat t niet meer ging, snel die dokter spuit pakken, kreeg die t dr niet snel genoeg uit, was die ader toch weer beetje dicht gaan zitten. Ohh en t werd me slecht he zoooo benauwd. Nou t bloed lukte uiteindelijk toch...en k nog steeds fietsen. die arts maar ff mij vasthouden haha. Maar ja toen bijkomen... wat egt een eeuwigheid duurde. EN toen nog ff praten, en eindelijk naar huis. Morgen gaan ze alles naar Utrecht faxen.. Ow ja toen k helemaal klaar was, viel de computer uit... met mijn fiets gegevens!!!!!!! whaha maar ze konden t nog terug vinden! maar ja morgen gaat t dus naar Utrecht, en dan zullen we de uitslag wel snel krijgen. Vrijdag is er waarschijnlijk plaats op de ic en dan kan k komen om die kapbeademing in te stellen. Dus krijg t nog druk. Maar ja voor vandaag ben k klaar en dan hopen dat k op de lijst mag. Nu ga ik ff slapen, want ben kapot van vandaag. Doei doei...... en ow ja.... die persoon op me gastenboek die mij 2 nieuwe vrienden wenste... whaha srry k d8 dat je bedoelde 2 vrienden.. maar t waren natuurlijk longen, Ja k was chagrijnig:P maar zet ff je naam dr bij dan! Doei doei xxx

Geen opmerkingen: