donderdag 13 januari 2005

Jaja Vrijdag de 13e!

Hallo...Ja ik ben niet bijgelovig dus t was voor mij niet zo moeilijke dag haha. Vann8 weer mr een uurtje of 3 met de kap geslapen, ik vind het echt moeilijk maar ja. Na dat k die kap afdeed lekker nog tot 10 uur geslapen. En toen douchen en met me moeder en Janou naar Heerlen. Ikea....leuk kastje gekocht om dat beademingsapparaat in te doen. Staat zo lelijk zo naast me bed anders. Daarna ff Heerlen verder in en bij Bracke wat eten en nog even naar de media markt. En in t centrum midden op een groot leeg stuk met Janou rolstoel dansen geoefend. whaha wij zijn goed!!! Iedereen kijken haha. Daarna nog ff wat keelsnoepjes en dropjes voor Inge gekocht, want die heeft keelontsteking. Beterschappies zusss! En die ff bij dr langs brengen. Hebben we ff me nieuwe krultang uitgeprobeerd. hahaa meteen me kop verband, k lette weer niet op. En ff Niels in bed gelegd. Ik legde m neer, legde die meteen ze hoofd neer en toen ging die echt zo 8wen tot ze ogen dicht vielen. echt leuk zag dat uit. Daarna Janou naar huis gebracht. en wij zelf ook naar huis. Heb ik ZELF! ja zelf... me kastje in elkaar gezet. Ja Ikea spul he kan iedereen, maar toch. haha moest het ff zeggen. Rest van de aaf met Purcy tv gekeken, mam is bowlen en uit eten.. leuk leuk leuk! en nu zit Purcy 8er de ps2 en k msnen. Gezellig zijn wij he haha. Morgen ga k winkelen in Maastricht, naar de revue van Lindsay en de verjaardag van me broer. word 25. Dus morgen of heeeel laat en verslagje of zondag pas. Doei doei (heb vandaag geen zin om veel te schrijven, ben lui)

Geen opmerkingen: