donderdag 12 juni 2008

Ik wilde het zo graag!!!!!

bijna 2 jaar geleden werd ik 18!!! Geweldig. Dezelfde dag had ik mijn aller eerste rijles. En meteen vanaf de eerste les was ik er dol op. Heerlijk....autorijden! Maar toen moest ik een medische keuring. Heb die keuring 3x moeten doen......en na 3x had ik hem dan eindelijk gehaald. Inmiddels zijn we bijna 2 jaar verder. En moet ik met tranen in me ogen zeggen.........Ik ben ermee gestopt!

Ik voelde het al wel een beetje aankomen. Ik nam nog maar 1x in de week een les en was daarna ook echt dood en doodop. En nu, het gaat soieso gewoon niet zo goed. Dus heb deze week maar besloten om er mee te stoppen. Denk ook niet dat het nu nog verantwoord is om achter het stuur te zitten.

Dus ik heb nog een nieuw doel voor na de transplantatie. Dat verdomde papiertje halen.

Ik wilde het zo graag..........Ik heb t gewoon opgegeven verdomme!!!!!!!

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Lisa,

Alleen maar even uitgesteld toch????
Kun je je adres achterlaten van het zknh dan kan ik helpen om je prikbord te vullen.

Gr. Gertie

lielie zei

Heey lieve Queen,

je hebt het niet opgegeven, je hebt het alleen even uitgesteld!
je haalt je papiertje wel!!!!!!

dikke kus!

Tamara M. zei

Wat vreselijk balen!! Na al dat gedoe (of liever gezegd DANKZIJ) ben je nu echt te slecht om t nog te kunnen!!

Na de transplantatie dan maar!! En in 1 keer he;) Zoals lielie zegt, niet opgegeven, alleen uitgesteld!

liefs Tamara

Anoniem zei

Hé die Liessss,

Opgegeven??Pak jij jouw woordenboek eens even....daar staat het woord "opgeven" NIET in!!

Het is verzet,opgeschort,uitgesteld maar NIET opgegeven!!

Hou je haaks wijffie!!

Groetjes,Kitty van Z

Yehudith zei

*Is het volkomen eens met wat hier allemaal boven gezegd is*

Sterkte meisje! Na je transplantatie ga je gewoon verder :)

xxx Judith

anne-marie zei

Hoi Lisa
Zit ik te denken dat je thuis bent en nu dit.
Jammer meisje,dat is moeilijk als je voor je beperkingen komt te staan.
Even een dip, maar verder hoor,soms komt het beter als verwacht.
shit woorden ,maar ik weet niets beters groetjes anne-marie
Als je het leuk vindt wil ik je wel bezoeken. groetjes anne-marie

Anoniem zei

LiesjeLiesje!

Zoals iedereen al zegt, je hebt het niet opgegeven! Jij en opgeven kan niet.. je geeft nooit op :). Gewoon even uitgesteld, en dat kan geen kwaad!

Je haalt het zeker weten nog wel, en dan geniet je d'r des te meer van!

Komop knokker, ik hou van je!
X Lies

Anoniem zei

Het is gewoon slim om het uit te stellen en ja, zoals al vaak is opgemerkt (en terecht), dat is heel wat anders dan opgeven!

groeten, Nick

Anoniem zei

Jeetje Lisa,
Je hebt een verstandige beslissing genomen. Wou dat meer mensen dat zouden doen. Als wilt nemen aan het verkeer moet je fit zijn om je goed te kunnen concentreren. Helaas zijn er maar al te veel mensen die niet die wijsheid hebben en gewoon doorrijden terwijl ze een gevaar voor zichzelf en een ander zijn. Jij hebt de juiste beslissing genomen; bravo!! En nu heb je iets om naar toe te leven na de trans..........
Goed gedaan meissie...........girl powerrrrrrrrrrrrrr Liefs,
Veronica

Anoniem zei

He lieve Lisa!

Nja het is al vaker gezegd hierboven me. Maar je moet het niet zien als opgeven. Je hebt gewoon een goede beslissing genomen. Straks ben je fit genoeg om er weer tegenaan te gaan en je hebt nu zoveel ervaring opgedaan, dat je dat papiertje vast wel in één keer kunt halen! En dan maak ik wel weer een mooi piemelmannetje die je aan je achteruitkijkspiegel kan hangen ;).

Kusje!

Anoniem zei

Ook ik ben het volkomen eens met iedereen hierboven. Je hebt het absoluut niet zomaar even opgegeven, je hebt er zo keihard voor gewerkt de hele tijd maar als je merkt dat het echt niet gaat, is het alleen maar wijs om er even mee te wachten! Na je trans ga je het gewoon alsnog, in rap tempo, heel mooi halen!!
Heel veel sterkte in dat ziekenhuis daar, veel liefs Saar

Irène zei

Zo hadden we ons juni niet voorgesteld hè mop? :'-(

Ik heb niks meer toe te voegen aan alle bemoedigende woorden van mijn voorgangers.

Volgens mij ben je deze dagen meer in ieders hoofd dan ooit. Hopelijk word je daar een héél klein beetje soortig 'blij' van. Jij bent onze lieve Lisa van wie we allemaal godsgruwelijk veel houden! En jouw tijd komt (wel weer terug), heus. Heb vertrouwen!

Hele dikke knussel,
Irène

Anoniem zei

Hee lieve meis, wat enorm kut nieuws! Zoals andere ook zeggen, je hebt niet opgegeven want je hebt er juist voor gevochten! Helaas kunnen we jou gevoel niet wegnemen maar ik wil je wel laten weten dat ik er zeker van dat niemand anders het ziet als opgeven! Ik in ieder geval niet! Een hele dikke knuffel van mij