dinsdag 5 december 2006

9 maanden verkering!!!!

Haay! Eerst dit, voor ik het vergeet. Twan en ik hebben vandaag alweer 9 maanden verkering. Hvj Lieverd! Nou dit word wel een lang verhaal denk ik. En vooral van alles door elkaar. Heb zo gevoel dat ik alles door elkaar ga vertellen. Eerst even iets ergs, ik heb vandaag me laptop naar de winkel moeten brengen. Twan en ik wilden even een backup maken van me bestanden. Vooral van de foto's. Dit was ik al heel lang van plan, want iedereen riep dat ik dat op cd moest zetten, anders zou ik het ooit s kwijt kunnen raken. Nou Twan en ik weten niet wat er fout is gegaan, maar eerst stond alles op 2 schijven en toen nergens meer op. Dus geen back-up. Alleen ongeveer 1000 liedjes en schrik niet.....ongeveer 2500!!! foto's kwijt. Heb dus van de afgelopen 5 jaar geen 1 foto meer. Echt heel erg. Maarja, ik hoop dat die meneer van die winkel nog wat kan terug vinden, maar ik moest er niet op rekenen zei die. Dus:(:( Maarja nu even wat leuks vertellen, voor jullie net als ik in huilen uit barsten. Ik ben vorige week woensdag lekker naar Twan toe gegaan. Donderdag werd ze oma 85 jaar. Zijn dus gezellig naar die verjaardag geweest. Was heel leuk. Vrijdag hebben we samen voor de gedichtjes en kadotjes gezorgd, want we hadden zaterdag bij mij thuis surprise. Twan had Steven en ik had Famke. Steven vroeg o.a. een zakwarmer. (is een apparaatje wat je in je slaapzak kan leggen. voor als die op oefening moet, dat die niet in een koude slaapzak ligt buiten) Nouja, maar Twan en k vatte dat anders op.

Dus we gingen eens op internet zoeken naar een zakwarmer. Kwamen we uit bij shoperotiek. En daar kon je dit kopen....

Je ziet dus wel wat dit is. Maar we wilden dat dus kopen, maar moest je betalen met een creditcard. Ging dus niet. Maar toen kwam de moeder van Twan op het ideale idee om de buurvrouw te vragen of die hem kon breien. Die mevrouw is wel 80 jaar. Erg grappig dus. Maar ja hoor, de volgende dag kregen we onze zakwarmer. Hilarisch. Nou twan heeft er een mooi bijpassend gedicht bijgemaakt en nog een serieus kado erbij gekocht. Hij wilde graag een draadloos toetsenbord. Dus die zat er ook bij. En toen ik nog....ik had dus Famke. Is het vriendinnetje van me broertje dus. Heel leuk, maar ontzettend stil verlegen meisje. Dus ja, zat maar 1 ding op.....een bijpassend gedicht. Verder wist ik niet wat ze wilden hebben, maar hoorde van 1 van dr zussen dat ze graag kettinkjes enzo wilden hebben. Dus heb wat sieraden gekocht. Heel leuk. Nou zaterdagmiddag zijn we samen naar mij thuis gegaan. savonds hadden we dan surprise avond bij Inge en Ted thuis. Hebben eerst gegourmet. Was lekker. En toen surprise. Nou ja zonder surprise. Hadden alleen kado en gedicht. De gedichten en kado's van Twan en mij werden erg om gelachen. Kon ook niet anders. Twan en k hadden verwacht dat wij 2 ook wel flink te pakken werden genomen, maar het viel heel erg mee. Mijn 18e verjaardag werd ff genoemd in me gedicht. Was het enige pijnlijke moment eigenlijk voor ons. hahaha. Twan kreeg de dvd van Pirates of the Caribien 2 en het bordspel Sudoku en ik kreeg de cd-dvd van marco Borsato. Na de surprise hebben we nog het enge spel Atmosfeer gespeeld met ze alle. Alleen niet iedereen was serieus, te melig, dus de spanning was er snel af. Twan en k nemen het een keer mee naar hem thuis, gaan we het met een paar vrienden van hem spelen, want het is zo leuk spel. Haha. Uur of 12 waren we thuis. Nog ff sprayen en toch maar naar bed. Waren allebei kapot. Maandag avond is Twan weer naar huis gegaan. Mis m u al weer:( Tis nu Dinsdag....heb vandaag nog met Inge H gesproken. Die regelt voor mij dus altijd dingetjes voor school. En we kunnen gaan bellen voor een keer een afspraak te maken voor een gesprek op het Arcus College, waar ik na me lotx dus de spw wil gaan doen. Daar hoor ik komende week meer over wanneer dat is. Morgen moet ik op controle in Utrecht. Heb me gewicht wat ik moest halen inmiddels bereikt, dus daar zullen ze wel blij mee zijn. 46,2 kg weeg ik nu. Super dus. Als er nog bijzondere dingen uitkomen zal ik het toch nog ff op me site zetten. Maar ik moet dan een verhaaltje typen en dan naar Twan sturen en die moet het op me site zetten. Lekker handig nu dus he. Maarja, belangrijke dingen staan er wel op hoor. Maar wil m niet voor alle onzinnige dingen vragen om op me site te zetten. Hopen dat ik snel me laptop terug heb, en nog meer hopen dat t met foto's en muziek is. Wish me Luck. Ooooooow ja, ik was het bijna vergeten. Ik heb 2 kaarten gekocht voor het Concert van Justin Timberlake. Die is 16 Juni in Nederland. Ga er samen met Baske heen. super gaaf! Nou nu stop ik. En omdat ik jullie die 2 leuke gedichtjes voor Steven en famke niet wil onthouden.... hier zijn ze! Onthoud dat t gedichtje voor Famke, gelezen word door Famke zelf die nooit praat, heel verlegen is en door ons altijd Femke genoemd word ipv Famke en daar durft ze niks van te zeggen. Nou veel plezier ermee. Doei doei kus

Beste Steven,Er komen koude tijden,daarom wil ik jou bevrijden.Uit je slapeloze nachten,en enge gedachte.Gedachtes dat jou jonge heer,straks geen grote jongen is meer.Jou mannelijke trots,vast vriest als een rots.Met dit geschenk hoor je er bij.Het gaat hier alleen niet om een zij.Want wat is nou een echte vent,zonder dit verwarmende present.Hiermee bescherm je je edele deel,tegen de koude vorst.Want je houd natuurlijk veel,van je ferme worst.Ik heb zo vermoeden dat iedereen wel wil weten hoe het zou staan,dus ga even naar de gang en trek het aan.Kom het ons snel laten zien,en wie weet krijgt jou verschijning van ons een dikke tien.Groeten van Sint en Piet

Mijn Speech,
Omdat ik hier nieuw ben in de clan,zal ik even vertellen wie ik precies ben.Famke is hoe ik heet.Hey Truus liet jij nou een scheet??Ik ben hier in de familie terecht gekomen,door de jongen van mijn dromen.Wij zijn dan samen misschien niet zo leuk als Lisa en Twan,maar ik heb het zelf ook erg leuk met mijn bosjesman.Samen komen we hele dagen en avonden door met films kijken,tenminste, dat zeggen we, zodat jullie niks afweten van onze stiekeme dokterspraktijken.Maar Purcy, nu je bijna hele dagen bij mij thuis bent,vraag ik me af of je thuis nog wel word herkend.Het is jullie misschien opgevallen dat ik niet veel praat,Maar zeg nou zelf Sander en Steven, dat is dan toch beter dan dat stomme geblaat.Want ik weet niet waar je mij voor aanziet!!Maar noem me geen Fèèèèèmke… WANT ZO HEET IK NIET!!!!!Fàààmke is de naam,Mevrouw Famke voor JOU wel te verstaan.Het moet nu maar eens afgelopen zijn met dat dominanten gedoe,Zeg jij er eens wat van Janou…Janou dikke koe (haha dat rijmt :-p)Dan heb je nog Inge en Ted,dat we hier surprise mogen doen, vind ik echt vet.Alleen 1 ding vind ik wel rot.ik zweet me hier kapot!!!!!En nu heb ik genoeg onzin uitgekraamd,hopelijk heb ik jullie niet beschaamd.Ik ga nu me kado’s open maken,Hopen dat het wat is, anders moet ik dat ook nog gaan afkraken!!Ik zie nu dat ik niks over Niels en oom Michiel heb gezegd,Nou die vind ik ook wel aardig, ik meen het echt.Ik geef nu Purcy een dikke kus,En dan ben ik klaar met deze zware klus!!!

Geen opmerkingen: