vrijdag 20 oktober 2006

Kaartjes binnen....

Haay...Nou gister had ik rijles. Ging goed. Kan water drinken en rijden tegelijk. whahaha nee flauwekul, mr we stopten ff bij een tankstation, tanken dus. En ff drinken halen. En toen wilde ik dus stoppen ergens om wat water te drinken, maar ja k ben zo goed;) kan t tegelijk. Of dat nou is omdat ik zo goed kan rijden, of omdat ik een vrouw ben waren me rij-instructeur en ik nog niet helemaal over uit;) Maak zelf je keuze. Maar rijles ging goed. Kreeg wel voor t eerst een echte hoestbui tijdens t rijden, ff langs de kant stoppen, hoesten en weer doorrijden:P Toen ik thuiskwam lag er een briefje van de post, postbode was geweest om me kaartjes af te geven voor MB. Maar moest k voor tekenen dus ik moest ze de volgende dag maar halen bij t postkantoor. Dus ja mensen, ik was vanmorgen om 10uur met me moeder bij het postkantoor! Moest echt meteen die kaarten hebben! Liggen hier nu, whoeheoeho heb dr zin in. Maar gisteravond bedacht ik me ineens, ik ga die dag niet redden met die 2 zuurstoftankjes wat ik hier heb. Dus meteen even met me moeder naar het AZM gereden en daar mocht ik gelukkig een cilinder lenen. Dus heb 2 draagbare tankjes voor t concert en voor in de auto dus een bommetje. Goed geregeld dus. Want we zijn echt lang weg, Inge en ik gaan dr een dagje van maken, vroeg weg, uit eten en dan nr MB. Maar ja ik ben dr klaar voor. Alleen dresscode is Rood. Maar wil zo tshirt hebben van t concert zelf. Zij heel leuk, rood met zo gitaar erop. Dus die kopen Inge en ik ff snel daar voor t concert begint. Ow ja, k las die kaartjes vanmiddag eens goed. Staat op de achterkant, mensen met een rolstoel moeten aparte kaartjes hebben. Maar wisten wij niet!!!:O Maar ja Inge en ik hebben die kaartjes niet, maar wel een goeie lach, goed woordje:P Dus hopen dat t allemaal goed komt. Wish us luck;) Uhm, s kijken heb ik nog wat te vertellen??? Ja, ik ben net van me eigen kamer verbannen. Purcy wilde met ze vriendinnetje een dvd kijken en dat moest natuurlijk op mijn kamer. Mooie tv he.... En t was natuurlijk volgens die 2 niet de bedoeling dat ik daar bijzat. Niet dat ik daar behoefte aan heb mr goed;) Dus ben ik mr onder gaan zitten en was niks op, dus ging ik de televisierring kijken. Was wel leuk. En de genomineerde voor beste tv programma waren, dancing on ice (kan ook sterren op t ijs ofzow zijn geweest) nou ja 1 van die 2 domme schaats programma's iig. En dan nog Gooische vrouwen en me favoeriet, de Lama's!. En YES!!!!! de Lama's hebben gewonnen! whoeheoheoehoe! En nu is t ook op bnn, dus ik ga nu de Lama's kijken en wachten tot Twan thuis en op msn komt, want die is uit eten. En hij is al eeuwen weg. 1 of ander 100gangen menu daar geloof ik:P Maar ja, morgen ga ik helemaal NIKS doen! slapen denk ik. En zondag concert!!! Dus ik schrijf maandag wel hoe het was, met foto's. Mag geen fototoestel mee nemen, mr ja probeer t wel hoor. Morgen komen Inge, ted en Niels terug uit Zweden. Heb ze wel gemist hoor. Vooral Niels!!!! Nou nu ga ik echt. tot maandag! kus

Geen opmerkingen: