maandag 7 augustus 2006

HUGE!!! SURPRISE!!!!

Rond een uur of zes deze avond zit ik rustig op me kamer hier. Beetje msnen en ondertussen even bellen met Twan. En ineens staat er iemand voor me kamerdeur. Ik kijk en denk. Goh dat lijkt Marcia (Mars) wel. Maar nee dat kan toch niet, die woont helemaal in Katwijk. Dus k kijk maar weer naar me scherm. Ineens dringt het tot me door, het was toch echt Mars. Dus ik kijk nog eens. VERHIP! Mars is bij me op bezoek. WHOEHOEHOE! Hebben elkaar echt even dood geknuffeld. Was zo leuk. Had haar al een jaar ofzo niet gezien. Ze was hier met een tante ergens in de buurt een paar dagen op vakantie. En dacht, laat ik eens Lisa verrassen. Nou dat ik gelukt. Haar tante ging even onder in het restaurantje koffie drinken, zodat wij even bij konden kletsen. Nou het was echt super. Keihard gelachen natuurlijk. En onze vaste aparte onderwerpen maar weer eens besproken. Ik kan hier nog wel 100x zeggen hoe leuk ik het vond om Mars weer eens te zien. Ben de hele avond al helemaal happy de peppy! Ze smste me ook nog he....of ik echt nog hier was. Maar ik had niks door natuurlijk. Staat ze ineens voor me neus. Oh! Zo leuk he. Nou lieve Mars! Dankjewel voor je super bezoek. Het was echt super om je weer eens te zien. En ik kom echt snel een weekendje bij je uitwaaien op t strand. Hele dikke kus!!

Geen opmerkingen: