zondag 9 april 2006

zenuwen...

Haay…… Nou ik word al zenuwachtig hoor. Pfff… vannacht rot gedroomd.. Dat ze me porthacat geplaatst hadden, maar de oude vergeten uit waren te halen en ik was de enige die t wist…. En toen iedereen t geloofde trokken ze m zo dr uit… zonder verdoving. Hahaha dus ben blij als t morgenavond een uur of 7 is. Dan heb ik het gehad. Maar ja even denken… Gister is Nikkie gezellig geweest. Hebben weer echt ontzettend gelachen…. Groot he Nik;) Maar ja… na een tijdje moest ze naar huis, naar dr oma… maar dat ging niet door, dus ze was binnen 10minuten weer terug. Wilde k net even in bed gaan liggen, want je word moe van Nikkie hoor… Maar ja zijn we samen maar in me bed tv gaan kijken. Nog even samen chinees gegeten en toen ging ze maar s echt naar huis en toch naar oma! Hiii…. Op scouting hadden ze een greppeltocht om 8 uur savonds… en steven moest een andere auto hebben… die van hem zelf was niet groot genoeg ofzo. Dus die was hier om zijn auto te ruilen.. met me moeder. En Ted en Homme waren ineens hier… dus dat was wel gezellig ff…. En toen bedacht ik…. Ik moet maandag naar t zkh… en daarom wil k morgenaaf.. vanavond dus…. Iets leuks doen. Dus we gaan vanavond met ze alle bij Steven en Janou t spel atmosfeer weer doen. Weet je wel dat spel wara ik een tijdje terug van de heel uitleg geschreven heb.. beetje doelloos verhaal was dat maar ja. Maar dat ga ik vanavond lekker doen. Heb vanmiddag me tas ingepakt… Dus morgenvroeg zal k wel vroeg wakker zijn van de zenuwen.. Ga ik dan maar lekker in bad heb k bedacht. En dan om 11 uur moet ik in t zkh zijn… ik zal zorgen dat Inge ofzo me nummer van me kamer even in me GASTENBOEK zet. ………….misschien dat k vanavond laat als k thuis kom nog even hier vertel hoe t was…. En anders… wish me luck en denk morgen allemaal aan mij! Knufff Lisa
Hallo... even snel vertellen hoe t vanavond was .... nou leuk... whaha klaar:P Nee maar ben gezellig inge ted niet homme purcy naar steven en janou gegaan... alleen me moeder was er niet bij... die vind dat spel niet leuk... nou voor de kenners van t spel... ik was uitverkorene... en werd dus lekker door ze zeik gehaald.... me bijnaam voor die avond was VIEZERD! leukkk Uhm.. we hebben t 3 keer gespeel.... dus 3 x 50 minuten dom spel doen... dus word je heel melig. elkaar beetje afzeiken en elkaar uitlachen. DOELLOOS maar grappig. Nu ben k net thuis.. tis 11 uur ofzo. ga nog even msnen en dan morgen om 11 uur in t zkh zijn. Denk aan mij allemaal aan t einde van de middag.... me nummer van me kamer komt in t gastenboek te staan.. iemand zal t daar wel voor me neer zetten hoop ik. Nou nu ga k snel... want tis druk op msn... Doei doei kus

Geen opmerkingen: