vrijdag 24 februari 2006

: niks te vertellen....

Biw een keertje…. Tis nu al weer vrijdag. Deze week ging echt snel. K ben woensdag ff in Maastricht op controle geweest. Moest longfunctie blazen.. was niks verbeterd. 25% Dus…moet nog tot volgende week vrijdag doorgaan. En dan maar even kijk hoe t gaat. ’s Avonds bij Harry en Lou eten.. was gezellig.. maar moest om 9 uur al nr huisL me zuurstoftankje was leeg…was vergeten om m ff bij te vullen voor k naar hun toe ging. Maar ja, t was wel ff gezellig. Gister heb k niet veel gedaan…. Of wel.. ff denken…whaha nee niks gedaan. Alleen mr beetje in bed gezeten, tv kijken…msnen…. Bellen….in bed chinees eten om 9 uur ‘s avonds:P hahaha En dat was t wel. Ging wel al om 11 uur slapen, was kapot. Weet niet waarvan maar ja. En werd vanmorgen om half 12 wkkr gebeld. En toen kwam me moeder ook meteen me kamer op gestormd… Lisa.. Inge met Niels zijn hier.. of we mee nr haar thuis gaan… NU! Uhm… k lig nog in bed en zo snel ben k niet. Hahha dus me mams is alleen mee gegaan. En ben k lkkr op me ooie dooie in bad gegaan. En nu zit k lekker op me kamer beetje muziek luistere enzow. Ohh heb leuke broek aan…hahaha was die kwijt.. die lag nog in t zkh:P haha dus die heb k woensdag meegenomen. Maar ja die kan k nu lkkr weer aan. Srry ben blij vandaag:P Ted komt Purcy en mij zo halen en dan gaan we bij Inge en Ted eten… Ohh k kreeg net een smsje van Ted…..: i.v.m vogelgriep, wordt u vriendelijk verzocht binnen te blijven. Alle andere uilskuikens en halve hanen zijn ook ingelicht.. alvast bedankt.!!! Whahahahahaha wat een etter! Mr ja… zal k nog me haar doen vr k nr Inge ga…… nee:P whahaha Purcy zet me een zonnebril op me hoofd…. Zo blijft t ook wel zitten…. TIS WINTER!!!!! Haha heb m mr weer afgedaan. Dit verhaal gaat weer nergens over he…bahbah… maar k heb zin om iets leuks te vertellen… mr k weet niks……..hahaha heb me voicemail op me telefoon veranderd. Luister mr s… heel dom:P Nou nu ga ik echt… Iedereen veeel plezier met carnaval vieren!!! K haal t wel keer in met nieuwe longen;) En dan doe k t heeeeel goed:P ALAAAAAAF! Whahaha lol. Nou veel plezeierrrr en gedraag jullie… dat k geen klachten krijg!!!:P Knuff Lisa

Geen opmerkingen: