donderdag 3 februari 2005

Rare mensen

wat heb je toch een rare mensen hier op de wereld! er kwam vandaag een mevrouw hier thuis kijken of ik wel of geen rolstoel mocht aanvragen en waarom ik die dan nodig zou hebben. dus ze komt binnen stelt zich helemaal niet voor loopt de kamer en gaat zitten en begint te vertellen......toen had ik dus pas door wie het was hahaha! maar ja ze gaat allemaal vragen stellen over waarom ik die rolstoel nodig heb dus ik leg uit ja cf blablabla! zegt die KOE: ja als je dan over een paar maandjes weer beter bent, kun je hem weer inleven bij dat en dat bedrijf!!!!!!!! aaaaaaaaah zit je eerst een half uur uit te leggen wat cf is en dan je dus niet zo ver kan lopen. ow ja en nog wat....zegt ze wil je zelf hoepelen?,betekent of je van die grote wielen eraan wil zodat je zelf kunt rollen?, (wist ik ook pas wat dat betende toen ze het me uitlegde) dus ik had weer zoiets van nou ja beetje dom, vraag je dat ding aan om dat je te moe bent en zow om ver te lopen zou je je jezelf wel hele stukken vooruit kunne rollen in dat ding! hahaha ik word al moe als ik naar mensen op tv kijk die dan een sport in zo'n stoel doen! gahahaaha maar ja, na een tijdje was ze klaar dus krijg ik nu dan toch mijn stoel. haha WOEI! verder heb ik niet veel gedaan beetje tv gekeken videoband van fok 2003:P was leuk!!!! en nu ga ik naar bed want heb heel erge rug en nek pijn. dus kussies!

Geen opmerkingen: