maandag 10 juli 2006

Lang verhaal.....EINDELIJK!!!

Ohhh bij deze een groot excuus voor me trouwe lezers. Hahaha! K heb ook zo’n druk leven. En dat terwijl ik eigenlijk niks doe de hele dag…. Nou ja, niks nuttigs misschien:P Pff wat een dom verhaal weer he. Maar k moet dus jullie weer ff op de hoogte brengen van alles. Zal het eens gaan proberen. Eerst even vertellen over me weekje bij Twan. Even denken hoor. Kan namelijk wel vertellen hoe lief wij zijn en hoe verliefd en klef… (volgens sommige) haha. Maar das natuurlijk niet egt boeiend voor jullie. Dus eens kijken, of we wat nuttigs gedaan hebben. Hij heeft me met hulp van wat vrienden leren pokeren…poging mislukt:P En zijn even met ze auto gaan rijden… die oude:P waar al die jongens van beginnen te kwijlen, behalve ik natuurlijk. Sorry lieverd, hij is wel mooi……maar dat was t dan ook:P Maar ja, was wel ff leuk. En uhm, hebben lekker kinder8ig watergevecht gehouden met de tuinslang. Hahaha. Was grappig. En nog een verjaardag gehad van 1 van die jongens daar. Maar t was bloedheet en dat was buiten, dus Twan en k waren snel weer thuis. En bekaf lagen we in bed! Nou ja eigenlijk was de hele week weer leuk, lief en gezellig. Maar ja, kan ook niet anders he als wij samen zijn. Nou en na een weekje moest ik weer naar huisLLL Jammer!!! Thuis ff bijkomen enzow. En 4 Juli ging ik dus naar Zeeland zoals jullie hebben kunnen lezen. Zou eigenlijk een dag later gaan, maar Ted was die dag ff hier in Hoensbroek ivm de verbouwing van hun huis. Dus die wilde me eigenlijk meteen meenemen, anders moest die de volgende dag nog een keer rijden. Dus k snel snel me tas inpakken. Eigenlijk dus gewoon alle stapels kleren van me kast in die tas gelegd. Krat pakken, daar wat voeding en de rest wat k amaal nodig heb in gooien:P En gaan met die banaan. Op naar Zeeland. In de auto lekker dom meezingen met Andre Hazes:P Vind Ted mooi:S:S Rare!!! En toen eindelijk in Zeeland! Niels en Inge stonden ons bij de ingang van de camping al op te w8en. In zwemkleren nog. Dus was savonds nog lekker warm weer. Joepie!!! Heb lekker de hele week beetje liggen zonnen….2 x naar t strand geweest, vaker ging niet, want dat is toch wel heeeeel heet en benauwd dus. En lekker paar keer uit eten en ook paar keer samen met Ted koken, altijd leuk, want dan krijg je de raarste combinaties te eten. Bijv: kipsate met satésaus met!!!! Witte bonen in tomatensaus. Whahaha hebben er op t laatst nog maar ff snel friet bijgehaald bij de camping-frituur:P Maar hebben de hele week goed gegeten hoor. Niels ook, die at zowat de hele dag droge broodjes en dan het liefst met ze 10 dikke vingertjes dr bij:P Echt heel schattig. Maar ja het was een camping, dus daar ging ik dan iedere dag, met me wasspullen onder de arm, meestal onder Ted of Inge’s arm;) want ja, k kan dat niet!!!!!! Wel hoor, maar ja heb ook vakantie:P En dan gingen we douchen. Inge en k samen, natuurlijk veel herrie maken en domme onzin schreeuwen, zodat andere mensen denken dat dr heel wat gebeurd in die douche. Dat was echt erg, maar zo grappig. En natuurlijk iedere keer als je nr de wc moest, weer daarheen lopen. Pffff….heb me training wel gehad daar zeg. Maar soms liet k me maar ff met me rolstoel brengen, want als je 5 x op een dag moet plassen…. Nou, dan loop ik dat niet meer hoor:D Oh en we hadden wel zo wc in de caravan, maar die mochten we alleen sn8s gebruiken. En alleen om te plassen, maar op een n8 moest k zoooooooo nodig plassen, en voor ik ging zitten zag k een rood lampje branden en dacht ik nog; zou die vol zijn??? Maar k moest zo nodig dus toch maar plassen. Komt Ted de volgende ochtend… Lies!! Die wc is overgelopen,,,,,niet in de caravan maar die bak wat dr onder staat. Whahaha viesss!! Maar ja, Ted is een bikkel:P en heeft t netjes opgeruimd. En uhm…ow ja de avonden…kwam Ted door met ze boek van peter r de vries.. over die ontvoering van Alfred Heineken… Ik heb dat boek ook die week gelezen, Ted en k wisselde steeds af:P Maar de uurtjes dat ted las, speelde Inge en k woordrummicub! Zoooo verslavend. Echt erg. En dan zo lang mogelijk domme woorden maken, om te winnen natuurlijk. Bijv: kinderdagverblijfvrijwilligstersdagen! Whahaha 37 punten. Dus dan win je wel he;) ow ja en k had nog t woord neukpaard, wat volgens Inge niet bestond, maar Ted en k besloten dat het gewoon een ander woord voor dekhengst was. Dus het gold toch:P hahaha. Hoog niveau hebben wij he. Even denken of er nog iets leuks was… Ow jaa!!! Niels…. Die staat nu egt heel stevig, hij valt zelfs niet om als die moet niesen haha. En hij zet heeeel soms 2 hele kleine stapjes. En als die een hond ziet; wijst die dr naar, ze hoofd schuin, bolle wangen, getuite lipjes en dan met een hoog stemmetje… woeff!! Whahahahaha Liefff he!!! Dus iedere hond die we zagen deed die dat. Wij lachen natuurlijk:D en dan keek die je aan zovan, nou k doe toch helemaal niks geks:D Maar k weet verder even niks meer over die week te vertellen. Zondag kwamen de ouders van Ted en mijn moeder en Purcy en dagje. Zijn we eerst even broodjes gaan eten en daarna met ze alle nog even naar de zee gegaan, maar het waaide echt hard en was best koud. Maar Purcy, Ted en Niels gingen de zee in. Brrrr krijg t nog koud als k er aan denk. Maar die 3 mannen….whaha mannen…NielsJE! Maar die vonden het geweldig. Toen maar weer terug naar de camping, want het was echt koud. Daar heeft Purcy ze tent opgezet, want die is nu een weekje daar. En toen lekker met ze alle uit eten. En k aan het eind van de dag met de ouders van Ted en mijn moeder weer mee naar huis. Heb echt een leuke week gehad daar. Ow ja, hebben ook nog een dag gewinkeld en lekker op terrasjes gezeten. Heb niet veel bijzonder gekocht, 3 verschillende kleuren haarbanden gekregen van Inge. Dus wel leuk. Maar verder gewoon lekker leuke kleine winkeltjes kijken. En terrasjes zitten en lekker wat drinken. Ow ja en hebben nog een piraten doek-mutsje voor Niels gekocht, want ze pet deed die steeds af in de zon. Dus dit was beter. Ohh en ook nog met Inge en Ted watergevecht gehad. Ted die dacht mij nat te gooien met een emmertje water, maar er niet aan gedacht dat t kleine opblaaszwembadje van Niels nog bijna helemaal vol op t gras stond….dus die heb ik over m heen gegooid!!! Whoehoeheoe 1-0 voor mij:P Maar nu word het wel een heel lang verhaal zie k. En k zal vast nog wat dingen vergeten zijn, maar het was echt een leuke vakantie! Ben nu weer lekker thuis en geniet toch wel van me eigen bed en lekker een bad weer dus dat is ook wel fijn.Ben vandaag ff met me moeder ergens wat gaan eten. En de rest van de week ga ik heeeel rustig aan doen, want vandaag doet al bijna de hele dag me long wat zeer, niet heel erg, maar hij is wel moe…hii. Dat klinkt. Maar zo voelt t. En hij wil ff uitrusten, dus ik goeie doe dat maar ff dan he;) Vrijdag ga ik lekker weer een weekend weg. En dan is eindelijk cf-beachdance. http://www.cfbeachdance.nl/ Dus daar ga ik nu lekker voor uitrusten. Maar ik zal nog wel een stukje schrijven, voordat ik daarheen ga met Nikkie. Nou…tis nu 10 uur. En ik ga lekker in bed nog wat lezen en dan slapen. De tv’s boven doen het niet meer, dus k lees nu:P whahaha lol. Nou ik hoop dat k het met dit verhaal weer een beetje goed heb gemaakt;) Tot snel. Kus

Geen opmerkingen: